Munkatársaink
Bacskai Adrienn
2009-ben végeztem az ELTE Bárczi Gyógypedagógus Képző karán, pszichopedagógia szakirányon. Diploma szerzést követően egy fejlesztőházban kezdtem el dolgozni a korai fejlesztés területén. Ez a terület rengeteg kreativitást, összpontosítást és türelmet igényel, de munkánk általában nagyon hamar meghozza első gyümölcseit.
Az évek során egyre kíváncsibb lettem, vajon hogyan is látják, hallják, észlelik a legkisebbek a mi világunkat. Ez a nézőpont sokat segít a munkámban: ötleteket, motivációt biztosít, és állandó gondolkodásra, tanulásra, fejlődésre késztet. Ezen motivációtól fűtve alapítottam meg a Buborék Fejlesztő- és Játszóházat. Szeretném megismerni a bennem megbízó gyerekeket és családokat, hogy azt adhassam nekik, amitől a legjobban fejlődhetnek, kiemelve azt, amiben a legjobbak.
2009-ben végeztem az ELTE Bárczi Gyógypedagógus Képző karán, pszichopedagógia szakirányon. Diploma szerzést követően egy fejlesztőházban kezdtem el dolgozni a korai fejlesztés területén. Ez a terület rengeteg kreativitást, összpontosítást és türelmet igényel, de munkánk általában nagyon hamar meghozza első gyümölcseit.
Az évek során egyre kíváncsibb lettem, vajon hogyan is látják, hallják, észlelik a legkisebbek a mi világunkat. Ez a nézőpont sokat segít a munkámban: ötleteket, motivációt biztosít, és állandó gondolkodásra, tanulásra, fejlődésre késztet. Ezen motivációtól fűtve alapítottam meg a Buborék Fejlesztő- és Játszóházat. Szeretném megismerni a bennem megbízó gyerekeket és családokat, hogy azt adhassam nekik, amitől a legjobban fejlődhetnek, kiemelve azt, amiben a legjobbak.
Buda Manka
Konduktor-tanító szakon végeztem a Pető András Főiskolán 2016-ban, illetve Eötvös Loránd Tudományegyetemen 2018. nyarán szereztem diplomámat logopédus-szomatopedagógus szakos gyógypedagógusként. A Buborék Fejlesztő-és Játszóház csapatának 2013 nyara óta vagyok a tagja.
Gyermekkoromtól fogva érdekel az eltérő fejlődésű, illetve központi idegrendszeri sérült gyermekek nevelése, fejlesztése, életútjukat kísérő örömeik és nehézségeik, különösen az, hogy ők hogyan látják, és élik meg a világot.
Az egyetemi éveim alatt különböző korosztályú mozgáskorlátozott gyermekek fejlesztő oktatásával és nevelésével ismerkedhettem meg, amelyet kiegészíthettem a Bubi tagjaként az atipikus fejlődésű (megkésett mozgás- és beszédfejlődésű, autizmus spektrum zavarral, vagy részképesség zavarokkal élő) gyermekek fejlesztési lehetőségeinek megismerésével.
Munkámban oldott, vidám légkörre, kreativitásra, komplex fejlesztésre törekszem, amely nézeteim szerint, csak úgy valósítható meg, ha a gyermeket partnerként kezeljük, de mindeközben számára világos és egyértelmű határokat jelölünk ki.
A Bubiban egyéni TSMT, csoportos TSMT, szenzomotoros fejlesztést, logopédiai terápiát és komplex kommunikáció fejlesztést tartok, illetve 2018 májusa óta a Bubi helyettes vezetőjeként dolgozom.
Szabó Anett
Kovács Zsuzsa
Fehérvári Franciska
Hogya Ivett